ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ DEBATE
Ως είθισται μετά από κάθε debate κυκλοφορούν δεκάδες άρθρα στισς εφημερίδες, αλλά και στον ηλεκτρονικό Τύπο για το ποιος ήταν αυτός που κέρδισε τις εντυπώσεις. Σχετική δημοσκόπηση έκανε η ηλεκτρονική σελίδα του ΒΗΜΑΤΟΣ που ανέδειξε για ακόμα μία φορά νικητή τον Καραμανλή. Δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό από το ΒΗΜΑ, αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Αν ρωτούσες εμένα (και να μην με ρωτήσεις θα το πω καθότι δικό μου είναι το blog) θα σου έλεγα ότι όπως και σε όλα τα debate μέχρι σήμερα, από πριν την έναρξη μέχρι και μετά την λήξη, τις εντυπώσεις τις κερδίζει ο Καρατζαφέρης που λόγω επαγγέλματος και εμπειρίας είναι «μανούλα» σε τέτοια events.
Ας ρίξουμε όμως μια αναλυτική ματιά στο τι ακριβώς έγινε στο debate που κατά τη γνώμη μου διεξάγεται με έναν απωθητικό τρόπο για τους τηλεθεατές και δεν θυμίζει σε τίποτα τα αντίστοιχα στην Αμερική και Μ. Βρεταννία που έχω παρακολουθήσει.
Ας αρχίσω με τον Αλαβάνο. Αρχικά νομίζω ότι ήταν λάθος που δεν πήγε ο Τσίπρας και έχω την εντύπωση ότι αυτό κακοφάνηκε σε αρκετούς που είχαν ενθουσιαστεί με την εκλογή του πριν από 16 μήνες περίπου. Ο Αλαβάνος παρουσιάστηκε πολύ διαφορετικός από ότι τον έχουμε συνηθίσει. Νομίζω ότι έλειπε η σπιρτάδα στις απαντήσεις του. Ειδικά στην απάντηση που έδωσε για τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ στις ταραχές του Δεκεμβρίου δεν νομίζω να έπεισε κανέναν.
Ο Καραμανλής όπως πάντα ήταν καλά προετοιμασμένος. Ακολούθησε τη δοκιμασμένησυνταγή και μας μίλησε για την πτώση του χρηματιστηρίου το 2001, τα σκασμένα λάστιχα των τρακτέρ, το ξύλο που έφαγαν οι συνατξιούχοι από τα ΜΑΤ κτλ. Γνωστή η συνταγή του «για όλα φταίει το κακό ΠΑΣΟΚ» και από τη στιγμή που κάποιοι πείθονται καλά κάνει και την χρησιμοποιεί. Το πιο αστείο καμμάτι ήταν εκεί που μίλησε για επιτυχίες στην εξωτερική πολιτική. Την τακτική του να απευθυνθεί καθαρά στο κομματικό ακροατήριο την κρίνω πετυχημένη καθότι εκεί είναι που πάσχει η ΝΔ. Εξάλλου δεν νομίζω πως υπάρχει περίπτωση κάποιος αναποφάσιστος να εντυπωσιαστεί από τα έργα της σημερινής κυβέρνησης και να τους ψηφίσει.
Για την Αλέκα Παπαρήγα, το debate ήταν εφιαλτικό. Δεν ξέρω γιατί, αλλά στριμώχτηκε άσχημα με τις ερωτήσεις και πιστεύω ότι σε κάποιες περιπτώσεις, οι απαντήσεις της ήταν τουλάχιστον αστείες. Ειδικά η τοποθέτηση της για τους εργαζόμενους του ΚΚΕ ήταν απαράδεκτη. Επίσης και η απάντηση ότι δεν θα δεχόταν ούτε εισαγγελικό έλεγχο για τα οικονομικά του κόμματός της δεν αρμόζει σε αρχηγό κόμματος δημοκρατικής χώρας.
Η τηλεοπτική εμφάνιση του Καρατζαφέρης για έναν άγνωστο λόγο (που πρέπει να ψάξω) γι ακόμα μία φορά μου άρεσε. «Να έχετε υπόψη σας ότι, όταν βλέπετε ένα κομματικό τηλεοπτικό σποτ, αυτό αντιστοιχεί στην μηνιαία σύνταξη ενός μη προνομιούχου Έλληνα». Κάποιοι θα το χαρακτηρίσουν λαικισμό, αλλά είναι μία απλή καταγραφή της πραγματικότητας. Ναι, τα κόμματα παίρνουν εξωφρενικά ποσά σε επιδοτήσεις. Νομίζω πως θα έπρεπε να ξοδεύουν πολύ λιγότερα και ειδικά σε περιόδους που πολλοί συμπολίτες μας χάνουν τις δουλειές τους.
Ο Παπανδρέου στην πρώτη ερώτηση πήγε να με τρομάξει. Νόμιζα ότι θα αρνηθεί ότι είπε το 1999 ότι κάθε πολίτης έχει το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού ή ότι θα το διαφοροποιήσει. Ευτυχώς ούτε αυτή τη φορά με διέψευσε δηλώνοντας ευθαρσώς αυτό που θεωρείται αυτονόητο από κάθε έναν που θέλει να λέγεται «πολίτης του κόσμου». Από εκεί και πέρα, ο Γιώργος κινήθηκε σε πράσινο κλίμα και δεν εννοώ ΠΑΣΟΚικό. Ζορίστηκε λίγο στην απάντηση που έδωσε για τις σπουδές της κόρης του μόνο σε ιδιωτικά ιδρύματα, αν και πιστεύω ότι γενικά τα πήγε καλά. Καλά δεν είμαι και ο πιο αμερόληπτος κριτής όταν μιλάμε για τον ΓΑΠ…
Κατά τα άλλα, ήταν ολοφάνερο ότι κανείς τους δεν είχε στο μυαλό του τις Ευρωεκλογές, αλλά τις εθνικές εκλογές. Αν θα έπρεπε θα κρατούσα δύο πράγματα. Το ένα θα ήταν το «ούτε μία χαμένη ψήφος» του ΓΑΠ, φράση με την οποία ολοκλήρωσε τον δίλεπτο μονόλογό του στο τέλος του debate. Το δεύτερο θα ήταν το «εμένα δεν με κρατάει κανείς» που είπε ο Γιώργος στην ερώτηση για τα σκάνδαλα. Ελπίζω να το αποδείξει όταν με το καλό αναλάβει και την διακυβέρνηση της χώρας.
Καλησπερα Νικο.
Συμφωνω σε πολλα απο οσα εγραψες, θελω να σχολιασω αυτο:
"ήταν ολοφάνερο ότι κανείς τους δεν είχε στο μυαλό του τις Ευρωεκλογές, αλλά τις εθνικές εκλογές"
ως πολιτης θυμωνω με αυτο και μη εχοντας άλλο τροπο να αντιδρασω θα καταψηφισω ολα τα κομματα του debate.
* Να προσεξεις αυτο με τον Καρατζαφερη, αν και μεταξυ μας ειναι φορες που δεν διαφωνω με καποια απο αυτα που λενε (κυριως οταν δεν κραυγαζουν περι των εθνικων θεματων ή των μεταναστων)
αντωνης είπε... 30 Μαΐου 2009 12:55 μ.μ.
Λόγια....
ξέρεις τι σημαίνει;
Φυσικά και το ξέρεις....έχεις ήδη αντιληφθεί πως υπάρχει ένα χάσμα ανάμεσα σ' αυτά που λένε και σ' όσα όχι ακριβώς πράττουν αλλά σ' όσα δεν πράττουν και σ' όσα ακόμα επιτρέπουν να πράττονται
Και δες τι συμβαίνει ως κι ο Καρατζαφέρης να (σου) φαίνεται συμπαθής. Και ξέρεις κάτι; Δεν είναι καθόλου αφύσικο. Επενδύει στο φόβο και την ανασφάλεια του κοσμάκη με τρόπο λαϊκό, απόλυτα κατανοητό. Έρχεται δηλαδή και μιλά τη γλώσσα του απλού πολίτη πράγμα που ποιος το κάνει;
Κι όσο για τις Ευρωεκλογές ... μα ποιος νοιάζεται γι' αυτές...
όλοι (μηδενός εξαιρουμένου) θα μετρούν κουκιά την άλλη μέρα με στόχο την καρέκλα στο μικρό μαγαζάκι που λέγεται "ΕΛΛΑΣ"
Καλό απόγευμα ΝdΝ
Η Πολιτική και οι Πολιτικοί με αποσυντονίζουν λίγο
meril είπε... 30 Μαΐου 2009 1:44 μ.μ.
Όσον αφορά το θέμα με την ερώτηση του Ευαγγελάτου και το ΓΑΠ, να σου πω την αλήθεια, δεν μου άρεσε καθόλου ο Ευαγγελάτος. Δεν νομίζω να είναι τόσο βλάκας και να μη ξέρει τη διαφορά μεταξύ αυτοπροσδιορισμού του ατόμου και του καθορισμού συνολικά μιας μειονότητας. Απλώς ήθελε να εκθέσει το ΓΑΠ στα μάτια του κόσμου.
Τι λες βρε NdN μου γι' αυτή την περίεργη ιστορία με τη συνέντευξη του ΓΑΠ στο ΒΗΜΑ??? Πήρες είδηση τίποτα?
Meropi είπε... 30 Μαΐου 2009 2:09 μ.μ.
Λοιπόν, ndn, θα σε ξαφνιάσω. Ξέρεις την άποψή μου για τον ΓΑΠ, πολλές φορές την έχω πει και στο δικό σου και σε πολλά άλλα μπλογκ: δεν κάνει για αρχηγός, δεν πείθει, μοιάζει με μαθητή που παπαγάλισε το μάθημα και δεν έχει καταλάβει γρι από αυτά που λέει.
Πάει αρκετός καιρός που έχει αλλάξει. Δεν έγινε ρήτορας, αλλά κάποιος του πέταξε τα σκονάκια. (Να δεις που μας διαβάζει αυτός). Τώρα ό,τι λέει το περνάει κάτω, αν δεν προέρχοταν από το ΠΑΣΟΚ που ξέρουμε και δεν περιστοιχίζοταν από ορισμένες "αλησμόνητες" φάτσες, θα είχε πολύ μεγαλύτερη απήχηση, από αυτήν που καταγράφεται στα γκάλοπ.
Για μένα λοιπόν, αυτός είναι ο αδιαφιλονίκητος νικητής του ντιμπέιτ, αξιολογώντας την πρόοδό του, όπως κάνω με τους μαθητές, κι όχι στεγνά την επίδοσή του.
Εύχομαι για το καλό όλων να μην είναι απλώς καλά δασκαλεμένος επικοινωνιακά, αλλά να εννοεί έστω και τα μισά από αυτά που λέει.
Όσο για τον Καρατζαφέρη, όσο και λαϊκισμό να φορέσει, η φιδίσια μούρη του χάσκει κάτω από τη μουτσούνα και μόνο φόβο μου εμπνέει. Τόσο όσο φοβάται αυτός τους ξένους, φοβάμαι εγώ αυτόν και τους ομοίους του.
gyristroula2 είπε... 30 Μαΐου 2009 2:51 μ.μ.
Αυτό νομίζω ότι ήταν το κακό, ότι δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με την Ευρώπη. Οι αποφάσεις που λαμβάνονται από τους ευρωβουλευτές είναι σημαντικές αλλά...
Δεν το είδα, οπότε δεν μπορώ να κρίνω περισσότερα.
KitsosMitsos είπε... 30 Μαΐου 2009 6:15 μ.μ.
Καλησπερα Ndn
Αυτο που με ενοχλει παντα στους πολιτικους ειναι οτι δεν απαντουν ποτε στην ερωτηση που τους απευθυνουν.Αρχιζουν ενα λογιδριο με ασχετα πραγματα και ποτε μα ποτε στην ουσια.Ειναι απογοητευση η ολη κατασταση.Σαν να εχουν μαθει ενα ποιημα και το απαγγελνουν σε ολες τις περιπτωσεις.
Θα ψηφιζα οικολογους πρασινους,αλλα λιγο με απογοητευσε ενα δημοσιευμα στο Εθνος της προηγουμενης Κυριακης οτι ειχαν συμφωνησει στον πολεμο τοτε της Γιουγκοσλαβιας οπως και του Ιρακ και διαφορα αλλα.
Να ελπισουμε για κατι καλυτερο;Mαλλον δυσκολο και απραγματοποιητο μου φαινεται.
Καλο σου βραδυ.
prasino liker είπε... 30 Μαΐου 2009 7:00 μ.μ.
Γενικά συμφωνώ με την ανάλυση που κάνεις και προσωπικά πιστεύω ότι ο κερδισμένος της υπόθεσης είναι δυστυχώς ο Καρατζαφέρης που με τον λαίκισμό του χαϊδεύει τα αυτιά όσων δεν πολυεξετάζουν τα πράγματα.
Απολύτως χαμένοι για μένα ήσαν ο Αλαβάνος και η Αλέκα.
Οι άλλοι δυό είπαν αυτά που όλοι περίμεναν ότι θα πούν με την διαφορά ότι ο Καραμανλής δεν πείθει όταν λέει ότι μετά 5 χρόνια για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ, ό δε Παπανδρέου προσπαθεί να πείσει ότι το δικό του ΠΑΣΟΚ δεν θα κάνει τις μαλακίες του παλιού.Είθε!
αθεόφοβος είπε... 31 Μαΐου 2009 12:03 μ.μ.
@αντωνης
Καλησπέρα Αντώνη,
Νομίζω ήταν ολοφάνερο ότι κανείς αρχηγός δεν είχε τα μάτια του στραμένα στις Ευρωεκλογές. Ναι, είναι κακό, αλλά δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Εξάλλου αν δεν ήταν έτσι δεν θα γινόταν debate πολιτικών αρχηγών. Σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης δεν έγινε τέτοιο. Οπου υπήρχε ανάλογη τηλεοπτική εκπομπή, συμμετείχαν οι επικεφαλείς των ευρωψηφοδελτίων.
Σχετικά με τον Καρατζαφέρη είναι παράλογο να θεωρεί κάποιος πως οτιδήποτε και να λέει ο άνθρωπος είναι λάθος.
Καλή Κυριακή.
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 1:51 μ.μ.
@meril
Γεια σου Meril,
Ναι, οι περισσότεροι πολιτικοί αρέσκονται στα λόγια. Οχι όμως όλοι. Εγώ θα εχω να το λέω ότι ο χαρακτηρισμός "προδότης" έχει αποδωθεί σε έναν μόνο σύγχρονο πολιτικό και ποτέ δεν απάντησε με τις προσφιλείς στους περισσότερους πολιτικούς ανακοινώσεις. Στις πράξεις να βάλω τα λιγότερα θερμά επεισόδια με τους Τούρκους και τις μηδενικές απώλειες σε Ελληνες φαντάρους;
Οσο για τον Καρατζαφέρη απλά είπα ότι είχε την καλύτερη σκηνική παρουσία. Επισης δεν θεωρω ότι εκφράζει αποκλειστικά λανθασμένες απόψεις. Λες ότι "επενδύει στο φόβο και την ανασφάλεια του κοσμάκη". Είναι υπαρκτός αυτός ο φόβος; Αυτό είναι σημαντικοτερο. Αν είναι υπαρκτός, τότε δεν θα κατηγορήσω τον Καρατζαφέρη που τον προβάλλει, αλλά αυτούς που τον δημιούργησαν.
Η πολιτική και οι πολιτικοί αποσυντονίζουν πολλούς ανθρώπους meril, αλλά νομίζω ότι είναι στο χέρι του κάθε πολίτη να το αλλάξει αυτό.
Καλή Κυριακή.
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 1:57 μ.μ.
@Meropi
Γεια σου Μερόπη,
Ο Ευαγγελάτος φυσικά και γνωρίζει την διαφορά όπως γνωρίζει και τι ακριβώς είχε πει ο ΓΑΠ, αλλά ως δημοσιογράφος σε debate οφείλει να στριμώξει τους πολιτικούς για να μην θεωρηθει "στημένος".
Από εκεί και πέρα το θέμα της συνένετυξης στο ΒΗΜΑ έχει ακόμα πολλά επεισόδια. Πάντως τα πράγματα για μένα είναι λίγο πολύ απλά. Το ΒΗΜΑ ζήτησε συνέντευξη από τον ΓΑΠ, ο Γιώργος από θέση ισχύος πλέον απάντησε "να πάτε να κάνετε κανένα κρυο μπάνιο" και από εκεί και πέρα το ΒΗΜΑ είπε ότι ποτέ δεν ζήτησε συνέντευξη. Η σχέση με τον Λαμπράκη οδηγειται στα άκρα και νομίζω πως δείχνει ακόμα μία φορά την πρόθεση του Γιώργου να μην λογαριάσει το πολιτικό κόστος, όπως ακριβώς και στην προσέγγιση με την Τουρκία ως ΥΠ.ΕΞ.
Καλή Κυριακή!
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 2:03 μ.μ.
Δεν είδα το debate παρόλο που πλέον είμαι κομματικοπιημένος (στους Οικολογους Πράσινους) αλλά δεν εκπλήσωμαι με τα συμπεράσματα σου.
Ο Καρατζαφέρ σαν πρώην άνθρωπος της τηλεόρασης ξέρει να χειρίζεται πολύ καλά το εργαλίο.
Σιγά μην δεχόταν η παπαρήγα ελέγχους του κράτους στο κόμμα της. Να μάθει όλο το Πανελλήνιο τααίσχη τους;
ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk) είπε... 31 Μαΐου 2009 2:13 μ.μ.
@gyristroula2
Γεια σου Γυριστρούλα,
Τα έχουμε πει πολλέ φορές οι δυο μας για τον Γιώργο και εδώ και αλλού. Η άποψη μου είναι λίγο διαφορετική. Αν δεν τα καταφέρει ο ΓΑΠ ως Πρωθυπουργός καλύτερα να το "κλείσουμε το μαγαζί" και εννοώ τη χώρα.
Το στυλ του Γιώργου στις συνεντεύξεις έχει αλλάξει, είναι αλήθεια. Εχει πετάξει τα κείμενα των άλλων και μολονότι αρκετες φορές μοιάζει αγχωμένος μιλαει στη γλωσσα που τον είχαμε συνηθίσει.
Από εκεί και πέρα, ο Γιώργος πραάγματι περιστοιχίζεται και από ανθρώπους που δεν θα έπρεπε να είναι εκεί. Αλλά οι αλλαγές δεν γίνονται από τη μία στιγμή στην άλλη. Εγώ λέω ότι κατά τη διάρκεια των πρώτων 4 χρόνων της διακυβέρνησης του ΓΑΠ όλοι αυτοί θα πάνε σπίτια τους. Οπως καταλαβαίνεις μιλάω για 2 τετραετίες από τώρα. Οπως μιλούσα και για την αλλαγή του κλίματος όπταν κάποιοι περιμένανε τη διάλυση του ΠΑΣΟΚ.
Από πλευράς προόδου ίσως να είναι ο Γιώργος ο νικητής, αλλά εγώ απλά σύγκρινα παρουσίες. Ε, για να λέμε την αλήθεια ο Γιώργος δεν είχε και την καλύτερη από όλους. Αλλά για μένα πολύ μικρή σημασία έχει αυτό.
Οσο για τον Καρατζαφέρη όπως είπα και στην Meril, δεν θεωρω ότι εκφράζει αποκλειστικά λανθασμένες απόψεις. Dεν θα κατηγορήσω τον Καρατζαφέρη που προβάλλει τον φόβο, αλλά αυτούς που τον δημιούργησαν.
Καλή Κυριακή!
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 2:13 μ.μ.
@KitsosMitsos
Γεια σου Kitsomitse,
Εννοείται πως δεν είναι σωστό, ότι δεν ασχοληθήκαμε καθόλου με την Ευρώπη. Αλλά σε debate πολιτικώ αρχηγών δεν θα περίμενα κάτι διαφορετικό. Σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης δεν έγινε τέτοιο debate. Οπου υπήρχε ανάλογη τηλεοπτική εκπομπή, συμμετείχαν οι επικεφαλείς των ευρωψηφοδελτίων.
Από εκεί και πέρα δεν νομίζω ότι έχασες και κάτι που δεν το είδες! Δεν με έκανε δηλαδή καλύτερο άνθρωπο!
Καλή Κυριακή!
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 2:17 μ.μ.
@prasino liker
Γεια σου Λικεράκι,
Το ίδιο ενοχλεί και εμένα. Λες και έχουν κασσέττα και απαντάνεσε ότι αυτοί θελουν. Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο στο debate, αλλά σε κάθε συνέντευξη.
Λικεράκι θα προσπαθήσω να ανεβάσω μία ανάρτηση για τους Οικολόγους πριν τις Ευρωεκλογές γιατί πολλά ψέματα έχουν ειπωθεί γι αυτούς. Να τους ψηφίσεις θα σου έλεγα. Ο Τρεμόπουλος είναι γνωστός σε όλους εμάς τους Σαλινικιούς και ότι γράφεται είναι ψέματα. Ο άνθρωπος πάντοτε ήταν συνεπής στις απόψεις του. Μπορείς να το ψάξεις και εσύ.
Εγώ πιστευω ότι τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα και σε αυτό θα πρέπει να βοηθήσουμε όλοι μας.
Καλή Κυριακή!
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 2:22 μ.μ.
@αθεόφοβος
Γεια σου Αθεόφοβε,
Την ίδια γνώμη σχηματίσαμε βλέποντας το debate. Για τον Καρατζαφέρη έγραψα και στα προηγούμενα σχόλια. Αν δεν σου κάνει κόπο διάβσε και αυτά.
Ο Αλαβάνος ήταν χαμένος επειδή ήταν πολύ κατώτερος απο αυτό που μας έχει συνηθίσει. Η Αλέκα ήταν χαμένη επειδή δεν είχε πειστικές απαντήσεις στις ομολογουμένως δύσκολες ερωτήσεις που της έγιναν.
Ο Παπανδρέου δεσμεύτηκε γαι το δικό του ΠΑΣΟΚ και αυτό εμένα μου φτάνει. Από εκεί και πέρα θα κριθεί και αυτός όπως όλοι οι ποολιτικοί από αυτά που θα κάνει. Ελπίζω πάντως ότι θα είναι πολύ καλύτερος από αυτούς που πέρασαν.
Καλή Κυριακή!
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 2:31 μ.μ.
@ΙωάννηςΚ
Γεια σου Ιωάννη,
Δεν έχασες και κάτι σημαντικό που δεν είδεςτο debate. Εξάλλου την σκηνική παρουσία των πολιτικών αρχηγών την έχουμε κρίνει όλοι μας πολλάκις από τις πολλές συνεντεύξεις που έχουν δώσει κατά καιρούς.
Οσο για την Παπαρήγα και εγώ θεωρώ ότι κάτι έχει να κρύψει.
Καλή Κυριακή!
NdN είπε... 31 Μαΐου 2009 2:34 μ.μ.
Δεν παρακολούθησα πάνω απο 15 λεπτά debate αλλα απο οσα ειδα κι άκουσα και στη συνέχεια διάβασα εδω κι εκεί συνέβη αυτο που περίμενα, δηλ. σαν να ομιλούσαν περι του χωριού τους, κι ελάχιστα ως καθόλου για την Ευρώπη.
Υπερίσχησε προφανώς το οτι όποιος κερδίσει εδω θα λέει και τι θα γίνει με τις Ευρώπες.
Μα αυτο μου θυμίζει όσους θέλουν να ναι "πρώτοι στο χωριό" κλπ κλπ
Ο Γιώργος θα το αποδείξει, το πιστεύω αυτό, ειναι η μόνη μας ελπίδα πια.
Ο άλλος αν εφτασε κι εκει ακόμα να ξαναπεί οτι φταίει το ΠΑΣΟΚ τότε δεν ειναι στα καλά του, πράγμα που ηταν σίγουρο κι απο πριν βέβαια.
tzonakos είπε... 31 Μαΐου 2009 10:57 μ.μ.
βρήκα την ερώτηση στον ΓΑΠ για το ιδιωτικό σχολείο εντελώς λαικίστικη(η μόνη που δε μου άρεσε απ' τον καλύτερο δημοσιογράφο εκεί μέσα, ΑντώνηΣρόιτερ). κι εγώ που θεωρώ τον εαυτό μου αριστερό, αν έχω τη δυνατότητα σε ιδιωτικά σχολεία θα 'θελα να στείλω το παιδί μου. απ' τη στιγμή που όλοι ξέρουμε πως η δημόσια παιδεία είναι ένας οχετός, δεν πιστεύω πως θα πρεπε να απολογείται κάποιος γι' αυτό.
για τον αλαβάνο, κι εγώ τον είδα μαγκωμένο, δε μου πολυάρεσε. θα διαφωνήσω όμως για "το δεκέμβρη". για άλλη μία φορά υποστήρηξε τα παιδιά που βγήκαν στους δρόμους. όσο για το αν έπρεπε να πάει ο τσίπρας, δεν έπρεπε. ο αλαβάνος είναι ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ. ο ΣΥΝ είναι απλά μια συνιστώσα του, με το ίδιο σκεπτικό, γιατί να μην κατέβει ο αρχηγός της ΚΟΕ(άλλη συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ)?
η παπαρίγα για άλλη μια φορά δεν υπάρχει. οι υπάλληλοι που δουλεύουν για το κόμμα δεν κάνουν δουλειά, αλλά λειτούργημα. ρώτα τους όμως πώς τρέφουν τα παιδιά τους απ' το λειτούργημα.
καρατζό: πρασινάδες? το περιβάλλον πρασινάδες?
τον κουρασμένο δεν θα 'θελα να τον σχολιάσω, πετούσε κ το μαλλί του από πίσω...
κούνελος είπε... 01 Ιουνίου 2009 11:24 π.μ.
Φίλε NdN το εμένα δεν με κρατάει κανείς εύχομαι και εγώ να αποδειχτεί, αλλά φοβάμαι ότι είναι πολύ δύσκολο.
Όταν ο ΓΑΠ είχε στείλει παλιότερα μήνυμα στους μεγαλοεκδότες, ότι μάγκες, αυτά που ξέρατε ξεχάστε τα, είχε δεχτεί τέτοιο πόλεμο που ο ίδιος και το κόμμα του ήταν στον πάτο όλων των δημοσκοπήσεων.
Αργότερα όταν μαζεύτηκε λίγο άρχισε να ανεβαίνει δημοσκοπικά.
Αυτό που φοβάμαι δεν είναι ότι ο Γιώργος δεν θα θέλει, αλλά μήπως όταν δει τα πολύ δύσκολα αναγκαστεί να συμβιβαστεί.
TeddyBoy είπε... 01 Ιουνίου 2009 12:43 μ.μ.
Ο Παπανδρέου ήταν ο καλύτερος (και για να το λέω εγώ που δεν είμαι και ο πιο ένθερμος οπαδός του κάτι σημαίνει...), διαφωνώ κάθετα στην εκτίμησή σου για τον Καραμανλή: μακράν ο 2ος χειρότερος μετά την Παπαρήγα!
Και κάτι άλλο, φίλε Νίκο: σου είχα πεί παλαιότερα ότι αν ο Παπανδρέου με διαψεύσει στις εκτιμήσεις μου για αυτόν, θα σου το πω. Θέλω λοιπόν να δω αρκετά ακόμα, όμως η μαγκιά του με τη συνέντευξη στο ΒΗΜΑ με ενθουσίασε!
τσότσος είπε... 01 Ιουνίου 2009 2:26 μ.μ.
@ tzonakos
Γεια σου Τζονάκο,
Δεν μίλησαν καθόλου για την Ευρώπη είναι αλήθεια. Αλλά γι αυτό δεν πρέπει να κατηγορούμε μόνο τους πολιτικούς αρχηγούς. Πόσοι από εμάς θα ενδιαφέρονταν να κούσουν για την Ευρώπη; Πόσοι έχουν διαβάσει ακόμα και κάποια ελάχιστα για τις αρμοδιότητες του Ευρωπαικού Κοινοβουλίου;
Ο Γιώργος δεν θα μας απογοητεύσει, το πιστεύω και εγώ αυτό. Μένει να το δούμε. Πάντως θυμάσαι που κάποτε που γράφαμε και οι 2 ότι «ο ΓΑΠ δεν θα μας απογοητεύσει» κάποιος βρισκόταν και έγραφε «δεν θα γίνει ποτέ Πρωθυπουργός για να το δείτε»...ε, σαν να κόπηκαν αυτά τα σχόλια!
Οσο για τον Καραμανλή, αυτό ξέρει αυτό λέει. Ετσι κι αλλιώς δεν του έχουν μείνει και πολλά για να πει.
NdN είπε... 01 Ιουνίου 2009 6:29 μ.μ.
@ κούνελος
Γεια σου Κούνελε,
Λαικίστικη ή μη, ο Γιώργος θέλει να γίνει Πρωθυπουργός και επομένως πρέπει να απαντάει με σαφήνεια σε ότι τον ρωτάνε. Για μένα πάντως η καλύτερη ήταν η Σία Κοσιώνη και μετά ο Σρόιτερ
Εγώ νομίζω ότι θα έστελνα το παιδί μου στο δημόσιο σχολείο. Τουλάχιστον στο δημοτικό. Επίσης πιστεύω ότι ναι μεν υπάρχουν πολλά στραβά στην ελληνική εκπαίδευση, αλλά δεν οφείλονται καθαρά στο δημόσιο σχολείο. Οι περισσότεροι από εμάς εκεί φοιτήσαμε και δεν ατιμετωπίσαμε πρόβλημα μετέπειτα. Πάντως είναι μεγάλη συζήτηση που δεν χωράει σε ένα σχόλιο.
Ο Αλαβάνος ήταν πολύ διαφορετικός από άλλες φορές. Νομίζω ότι ήταν μακράν η χειρότερη του εμφάνιση. Η απάντηση του για τα επεισόδια του Δεκεμβρίου εμένα δεν με έπεισε. Γενικά όμως δεν μπορώ να πω ότι αποτελώ δείγμα καθότι είχα διαφωνήσει από την αρχή με τον ΣΥΡΙΖΑ. Οπότε ίσως να φταίει ότι είχα ήδη μία άποψη διαφορετική. Πάμε στον Τσίπρα που έτυχε να το συζητήσω με κάποιους φίλους που ψηφίζουν ΣΥΝ. Λοιπόν, όλοι μας ξέραμε ότι το debate θα ήταν άχρωμο/αγευστο κτλ, δηλαδή ακίνδυνο. Αν δεν στείλει τον Τσίπρα σε αυτό για να «ψηθεί» που θα τον στείλει; Οσον αφορά το τυπικό μέρος της υποθεσης που αναφέρεις, θα έλεγα και εγώ «τότε γιατί κάνει δηλώσεις στην τηλεόραση ο Τσίπρας και όχι ο αρχηγός της ΚΟΕ»; Γιατι από αυτόν ζητάνε συνεντεύξεις τα ΜΜΕ και γιατί μιλάει αυτός στις συγκεντρωσεις; Νομίζω πως έπρεπε ο Τσίπρας να αναλάβει πιο ενεργό ρόλο.
Οσο για την Παπαρήγα ίδια γνώμη σχηματίσαμε. Απαράδεκτη η άποψη της για τους υπαλλήλους του ΚΚΕ.
Ωραία η ανάλυση σου Κούνελε!
NdN είπε... 01 Ιουνίου 2009 6:40 μ.μ.
@ TeddyBoy
Γεια σου TeddyBoy,
Νομίζω πως ο ΓΑΠ δεν θα μας διαψεύσει. Πιστεύω ότι και ότι δεν τον κρατάει κανείς, αλλά και πολλά άλλα που έχει πει είναι αλήθεια. Μπορεί να είναι δύσκολο να πραγματοποιηθούν, γι αυτό πληρώνονται αυτοί οι πολιτικοί. Δουλειά τους είναι. Εγώ δεν μπορώ να πω στην δική μου «είναι δύσκολο, δεν το κάνω».
Τον θυμάμαι τον πόλεμο και τον γράφω σε ένα ποστ που θα ανέβει αργότερα σήμερα. Νομίζω ότι δεν συμβιβάστηκε τότε, στα δύσκολα, που τον «πυροβολούσαν» από παντού. Δεν θα συμβιβαστεί όταν θα κερδίσει. Ετσι λέω και αυτό περιμένω.
NdN είπε... 01 Ιουνίου 2009 6:48 μ.μ.
@ τσότσος
Γεια σου Τσότσο,
Ομολογώ ότι δεν σε έχω συνηθίσει να λες καλά λόγια για τον ΓΑΠ, αλλά πιστεύω ότι σαν Πρωθυπουργός θα σε πείσει και εσένα. Εχουμε βέβαια ακόμα μέχρι τότε, αλλά έτσι ελπίζω.
Ο Καραμανλής ήταν έτοιμος. Πάντα είναι. Εχει πολλά ελαττώμματα ο κακομοίρης, ας μην του χρεωνουμε και κάποια που δεν έχει. Σε τέτοιες συζητήσεις πάντα παρουσιάζεται έτοιιμος. Το ζήτημα είναι ότι πλέον δεν πείθει ούτε τα δίδυμα!
Για τη συνέντευξη της Κυριακής, αλλά και για τη γενικότερη στάση του ΒΗΜΑΤΟΣ γράφω τώρα κάτι που θα ανέβει αργότερα σήμερα! Αν θες ρίξε μια ματιά και τα ξεναλέμε!
NdN είπε... 01 Ιουνίου 2009 6:52 μ.μ.
Δημοσίευση σχολίου